LUSH EAU ROMA WATER

Een aantal weken geleden gebeurde iets waar ik al even naar uitkeek... Niks spannends, maar daarom niet onaangenaam. Ik heb eindelijk h...


Een aantal weken geleden gebeurde iets waar ik al even naar uitkeek... Niks spannends, maar daarom niet onaangenaam. Ik heb eindelijk het laatste beetje van mijn toner opgebruikt. Bij de jacht naar een nieuwe kwam ik meteen bij Lush terecht. Omdat ik mezelf ertoe gedwongen had geen nieuwe producten te kopen tot het vorige op was, moest ik vaak op mijn tanden bijten toen ik voor de zoveelste keer de winkel in Gent bezocht. En nu mocht het!

Eau Roma Water
is een milde 'toner water' voor de gevoelige huid. Lush belooft dat het product hydrateert en beschermt. Zoals je op het flesje kan lezen, bevat hij een hele teug rozenwater. Rozenwater staat al eeuwenlang bekend voor zijn kalmerende werking en het is vooral voor dit bestanddeel dat ik voor Eau Roma Water koos. 
Bovendien zit er een grote hoeveelheid lavendelwater in, wat de huid geneest en net als rozenwater kalmerend werkt.


Nog de lijst van bestanddelen voor de geïnteresseerden... Zoals je ziet is die vrij kort. Het product bevat wel parabenen, maar slechts weinig vermoed ik.

De verpakking is typisch Lush. Niks op aan te merken. Het spraypompje is echt handig. Mijn vorige toner had een open dop, waardoor ik telkens toner op een watje moest 'gieten' en zo meer product gebruikte dan ik nodig had. Nu spray ik gewoon wat Eau Roma Water op een watje - 2x pompen is voldoende, veel zuiniger in gebruik dus. Eén ding kan ik je alvast meegeven: De geur is hemels. Ik ben er gek op. Verder voelt de toner lekker fris aan op de huid.

Het is moeilijk een definitief oordeel te vellen over Eau Roma Water, maar ik ben al heel tevreden. Mijn huid voelt zachter aan en ziet minder snel rood. Toch ben ik benieuwd wat het product met mijn puistjes zal doen. Door de examens heb ik er een stresserende periode op zitten en mijn huid heeft wat tijd nodig om terug haar evenwicht te zoeken. Of Eau Roma Water voldoende helpt om mijn huid zuiverder te houden, dat zal de tijd uitwijzen!

Heb jij Eau Roma Water van Lush al geprobeerd?

You Might Also Like

5 comments

  1. hij klinkt heel fijn! ik heb de andere eens geprobeerd (ik denk tea tree water) maar daar was ik niet zo tevreden van

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da's jammer... Deze doet zijn werk echt goed. Ondertussen is mijn huid bijna volledig opgeklaard.

      Delete
  2. Klinkt fijn! Ik vind eigenlijk bijna alle spullen van Lush goed. Maar ik heb ook een gevoelige huid dus klinkt goed :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay, nog een Lush-fan :) ik merk vooral dat mijn huid kalmer geworden is, wat al veel helpt. Een aanrader

      Delete
  3. Kende 'm nog niet maar lijkt best okay!

    XO

    ReplyDelete

All images and content are copyright to Modest Mix 2013-2017.